Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس خوش گذرانی سحر قریشی در دبی   قیمت بلیط کنسرت تتلو کنسرت امیر تتلو در شهریور ۱۴۰۱ لغو شد؟

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ پس از آنکه تتلو دوباره شایعه جدایی از سحر قریشی را داغ کرد بالاخره کوتاه آمد و اعلام کرد که جدایی در کار نیست و سحر قریشی برای تفریح مدتی به دبی سفر کرده است.

عکس خوش گذرانی سحر قریشی در دبی

تتلو با انتشار عکسی از سحر قریشی در دبی نوشت: میشه از تنهایی یه کوه شد و فورات کرد رفیق ننه بابای منی

 

  قیمت بلیط کنسرت تتلو

امیرحسین مقصودلو (تتلو) خبر از تدارک کنسرت ۲۰ هزار نفری در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با روز تولدش در استانبول خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام گفت که قصد دارد رکورد کنسرت جنیفر لوپز در ترکیه با ۱۳ هزار نفر جمعیت را بشکند.

قیمت بلیط کنسرت ۲۰ هزار نفری تتلو از ۳۰ دلار آغاز می شود و به صورت تساعدی بالا می رود.

کنسرت امیر تتلو در شهریور ۱۴۰۱ لغو شد؟

تتلو که این روزها خود را برای کنسرت آماده می کند پیش تر از این با انتشار متن هایی از سحر قریشی گلایه کرده بود که او را در این روزهای سخت رها کرده و به مسافرت رفته است.

او حتی به سیم آخر زد و اعلام کرد که از سحر قریشی جدا شده است که بعدا این مساله را تکذیب کرد و علت آن را عصبانیتش اعلام کرد.

چند روز گذشته تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام از لغو شدن کنسرت شهریور ۱۴۰۱ خود در استانبول ترکیه خبر داده بود. متن منتشره تتلو حاوی الفاظ به شدت رکیکی نسبت به تیم هماهنگی برگزاری کنسرت او بود. امیر تتلو علت لغو کنسرت شهریورماه خود را ناهماهنگی اعضای تیمش عنوان کرد.

با این حال این خواننده دوباره با انتشار پست هایی از آماده شدن برای کنسرت شهریور خبر داده است.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سحر قریشی اخبار مرتبط افشای خیانت سحر قریشی به تتلو / پای فوتبالیست معروف در میان است! ۱۴۰۱/۵/۱۱ جنجال دختری که دلیل جدایی سحر قریشی از تتلو شد! + عکس ۱۴۰۱/۵/۹ خوشحالی تتلو به خاطر جدایی از سحر قریشی؛ سحر قریشی به ایران بر می گردد؟ ۱۴۰۱/۵/۵ واکنش فوری سحر قریشی به خبر جدایی دوباره از تتلو + فیلم ۱۴۰۱/۵/۴ امیر تتلو کف دستش را هم تتو کرد! + فیلم ۱۴۰۱/۴/۱۹ دیدار پنهانی الهام چرخنده با سحر قریشی در ترکیه! ۱۴۰۱/۴/۷ آخرین ویدیو ها قیمت دارو نباید از قیمت مصوب شهریور ۱۴۰۰ بیشتر شود ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۵:۵۱ با یکبار پلک زدن چه اتفاقی در جهان می افتد؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۴:۲۰ نذری پخش کردن مهران غفوریان و محسن افشانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۴:۰۳ مازیار لرستانی از ایران رفت؟! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۳:۳۸ اعلام جنگ جهاد اسلامی علیه اسرائیل ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۲:۵۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۵:۵۱ قیمت دارو نباید از قیمت مصوب شهریور ۱۴۰۰ بیشتر شود ۱۵:۴۸ خطرات مرگبار علائم التهابات مفصلی که باید جدی بگیرید ۱۵:۴۶ پیام سرپرست بانک به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون ۱۵:۴۵ جزئیات نحوه انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۵ نحوه محاسبه مهریه تغییر می کند؟ ۱۵:۲۱ تورم بیش از ۹۷ درصدی قیمت تولیدکننده گاوداری­‌های صنعتی ۱۵:۱۹ میانجی گری ترکیه برای حل و فصل جنگ اوکراین ۱۵:۱۳ ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارات سیل به کشاورزی کشور ۱۵:۱۱ ‌چرا نوشیدن قهوه از ظهر به بعد اشتباه است؟ ۱۵:۱۰ سلامی: اسراییل تاوان سنگین بابت جنایت اخیر خواهد داد ۱۵:۰۹ قدردانی از حضور و امدادرسانی شرکت مس در مناطق سیل زده کرمان ۱۵:۰۸ ارزش معاملات هفتگی بورس کالا به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید ۱۵:۰۳ صندوق تثبیت پولدار شد ۱۴:۵۵ رشد قابل توجه نقل و انتقالات کاردانو ۱۴:۴۶ مرز تجاری شلمچه تاسوعا و عاشورا بسته است ۱۴:۴۵ آخرین آمار کرونا در ایران / ۶۱ نفر فوت شدند ۱۴:۴۳ آیین سنتی سینی گردانی حضرت قاسم (ع) + عکس ۱۴:۳۶ معرفی ۷ دعای مهم در زیارت عاشورا ۱۴:۳۲ دلیل اختلاف قیمت مسکن اعلامی مرکز آمار و بانک مرکزی مشخص شد ۱۴:۲۵ نقاشی هایی که ناصرالدین شاه و رضاخان پاره می کردند! ۱۴:۲۲ همایش شیرخوارگان حسینی(ع) + عکس ۱۴:۲۰ با یکبار پلک زدن چه اتفاقی در جهان می افتد؟ + فیلم ۱۴:۰۸ ادامه مذاکرات برای دومین بار در سطح کارشناسی ۱۴:۰۶ چگونه از کارت بانکی اجاره ای کلاهبرداری می شود؟ ۱۴:۰۵ معاون اول قوه قضائیه: نباید در عزاداری ها بدعت انجام شود ۱۴:۰۵ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز پانزدهم مرداد ماه / لیر گران شد ۱۴:۰۴ اعجاز پیاز خام در جلوگیری از لخته خون ۱۴:۰۱ فروش خودروهای بنزینی تا ۱۵ سال دیگر ممنوع می شود ۱۴:۰۰ فوتبالیستی که برادرش را به جای خودش به عروسی فرستاد ۱۳:۵۸ جنگ دلار و ریال در منطقه شاخص کل / بورس امروز یک نکته جذاب داشت ۱۳:۵۷ تا پایان سال ۹۵ درصد روستاها به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند ۱۳:۵۶ رشد ۱۹ درصدی تجارت و ۲۴ درصدی صادرات در تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳ کاغذ به بندی یک میلیون تومان رسید ۱۳:۵۰ اگر این نشانه ها را دارید به بلوغ عاطفی رسیده اید ۱۳:۴۶ ضدعفونی و سم‌پاشی مناطق سیل زده امام زاده داوود ۱۳:۳۲ ساعات پذیرش دام های قربانی تاسوعا و عاشورا در کشتارگاه ها مشخص شد ۱۳:۲۸ ۳طبقه پایین بروید تا پول نقد بگیرید، حتی اگر مریض هستید! / بساط فرار مالیاتی کی برچیده می شود؟ ۱۳:۲۶ دلار در شبکه لایتنینگ چه تاثیری بر بازار رمزارزها دارد؟ ۱۳:۱۹ قیمت سکه امروز پانزدهم مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۸ برای جذاب بودن باید چکار کنیم؟ ۱۳:۰۸ روند اجرای قانون رتبه بندی معلمان آغاز شد ۱۳:۰۶ تست بینایی؛ تیزبین ترین افراد ببر را می بینند ۱۳:۰۳ وام اشتغالزایی سربازان چقدر شد؟ ۱۲:۵۹ امضای بزرگ ترین تفاهم نامه ایجاد اشتغال بین ستاد اجرایی فرمان امام و ۸ بانک ۱۲:۵۵ اذان ظهر به افق تهران شنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۳ اعلام جنگ جهاد اسلامی علیه اسرائیل ۱۲:۴۸ زنگ خطرهای دیابتی / این علائم را جدی بگیرید ۱۲:۴۰ فشار بر کارگران یا کاهش فرار مالیاتی با مهر «ساخت چین»؟! ۱۲:۳۶ عزاداری همراه با قلیان ۱۲:۳۰ دستور پخت قیمه در دوره قاجار + عکس اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سحر قریشی سحر قریشی شهریور ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۵ فیلم ۱۴۰۱ امیر تتلو فیلم ۱۴ ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس

 حال‌وهوای این روز‌های تئاتر رسمی، دست‌کم در تهران، با تئاتری که برای اجرا مسیر اخذ مجوز از اداره‌کل هنر‌های نمایشی را طی نمی‌کند، متفاوت است.

اداره‌کلی که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه نخست خبر خداحافظی مدیرکل آن، کاظم نظری پس از حدود دوسال و دوماه -از ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون- با کارکنان واحد‌های گوناگونش دهان‌به‌دهان چرخید و بعد هم بی‌آن‌که دلیلی برایش ذکر شود از سوی نظری تایید شد تا تئاتر رسمی، چه دولتی، چه خصوصی که از شهریورماه ۱۴۰۱ بیش‌ازپیش دچار شکاف با تئاتر غیررسمی شده است، چشم‌انتظار بماند و ببیند که متولیان دولتی این هنر چه چشم‌اندازی از آینده در ذهن دارند و تحقق این چشم‌انداز را به کدام مدیر می‌سپارند تا در مقام مدیرکلی هنر‌های نمایشی بنشیند.

سمتی که به حمید نیلی با سابقه حضور در مقام مدیرعاملی تماشاخانه ایران‌شهر، مدیرعاملی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مدیرعاملی انجمن هنر‌های نمایشی ایران و... سپرده شد تا پس از طا‌ها عبدخدایی، علی منتظری، مهدی مسعودشاهی، رحیم تجلی‌برزگر، حسین سلیمی، مجید شریف‌خدایی، خسرو نشان، حسین پارسایی، حسین مسافرآستانه، قادر آشنا (دو دوره)، حسین طاهری، مهدی شفیعی، شهرام کرمی و کاظم نظری، پانزدهمین «مرد»‌ی باشد که بر صندلی مدیرکلی هنر‌های نمایشی تکیه می‌زند.

از یاد نبردن غایبان  

سازوکار رایج در اداره‌کل هنر‌های نمایشی و «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» آن به‌عنوان مرجع صادرکننده پروانه اجرا از شهریورماه ۱۴۰۱ به‌این‌سو بیش‌ازپیش دچار تفاوتی معنادار با روندی شد که گروه‌های نمایشی طی آن نیازی به حضور در هزارتوی اخذ مجوز نمی‌بینند، در مکان‌هایی غیررسمی روی صحنه می‌روند و اجرا‌های آلترناتیوی را شکل می‌دهند که می‌تواند گزینه‌ای برای اطلاع از آن‌چه روی صحنه‌های رسمی نیست، باشد. در این میان به رغم اجرا‌هایی که هر شب در سالن‌های رسمی شهر تهران، از مجموعه تئاتر شهر تا تالار وحدت و از تماشاخانه ایرانشهر تا تالار مولوی، همچنین خیل پرشمار سالن‌های خصوصی روی صحنه می‌روند، هستند بی‌شمار نویسندگان و کارگردانانی که بازگشت از راه آمده را غیرممکن می‌دانند و تکرار دوباره سازوکار پیشین برای حضور روی صحنه را محال.

وضعیتی که اگر تئاتر شهر را به‌عنوان نماد تئاتر دولتی در نظر بگیریم از نام‌هایی که از بازه زمانی شهریورماه ۱۴۰۱ به‌این‌سو در آن روی صحنه رفته‌اند، پیداست. نام‌هایی گردآمده حول ایده محوری «لزوم روشن ماندن چراغ تئاتر»  که بخش بزرگی از آن‌ها را «ناشناخته ها» و بخش دیگر را «نزدیکان به نظام سیاسی» شکل داده و همچنان به پیش می‌روند.

آن‌چه از صحبت‌های پیوستگان به جریان تئاتر غیررسمی، همچنین غایبان برمی‌آید این است که ما در تئاترمان هیچ‌گاه نهادی مستقل و مشخص نداشته‌ایم که در مواقع اضطرار ازجمله پس از اتفاقات شهریورماه ۱۴۰۱ یا پیش‌ازآن در آبان‌ماه ۱۳۹۸ یا دی‌ماه ۱۳۹۶، اهالی تئاتر را گرد هم بیاورد و موجب ایجاد اجماعی در میان‌شان شود.

پس می‌توان بخشی از چندپارگی موجود را محصول نبود چنین نهادی و به‌تبع‌آن همواره شخص‌محور بودن و تصمیم‌گیری‌های فردمحور دانست؛ اتفاقی که درحال‌حاضر نیز رخ داده است و هر کس به‌صورت شخصی تصمیم می‌گیرد که در این شرایط چه کند. ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد تا وقتی تصمیمات به‌صورت فردی گرفته می‌شوند، نمی‌توان تصویر روشنی از آینده تئاتر در ایران به دست داد.

پیوستگان به جریان تئاتر غیررسمی، همچنین غایبان معتقدند شاید بزرگترین چالشی که از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون با آن مواجه‌اند، تصمیم‌گیری اخلاقی در قبال مفهوم زنانگی به نمایندگی از قلمرو‌های به حاشیه رانده‌شده باشد. مسئله‌ای که تا پیش از این اتفاقات، کمتر به آن اندیشیده می‌شد و ساده‌ترینش این‌که چرا باید برخلاف بخشی از واقعیت‌های موجود در جامعه، همچنان براساس موازین موردنظر «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش»، روی صحنه رفت؟

اگر کارگردانان تئاتر ایران همچنان به این شیوه ادامه دهند ـ شیوه‌ای که منجر به نادیده‌انگاشتن خواسته بخشی از جامعه می‌شود؛ جامعه‌ای که بازیگرانِ اجرای آنها نیز ممکن است جزئی از آن باشند.

درواقع با مسئله‌ای اخلاقی مواجه‌اند. مسئله‌ای که در این‌جا مطرح می‌شود نه هنر است، نه تئاتر و نه روی صحنه رفتن یا نرفتن؛ بلکه انتخابی است که در مواجهه با این چالش اخلاقی انجام می‌دهند و دست‌کم به چهار گروه تقسیم‌شان می‌کند؛ عده‌ای که ترجیح دادند با این تصور که به‌رغم گذر از مجرای «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» برای اجرا، می‌توانند آن‌چه را که می‌خواهند، بگویند و به روال سابق به اجرا می‌پردازند.

عده‌ای دیگر که انتخاب‌شان غیاب است و نکته مورد اشاره‌شان این‌که، غیاب کارکرد خواهد داشت اگر به چشم بیاید. همچون دیوارنوشته‌ای که با رنگی پوشانده شده است، اما رنگ، بیش از پوشانندگی، به آن‌چه پنهان کرده ارجاع‌مان می‌دهد. دراین‌میان کسانی هم هستند که چنان‌چه اشاره شد انتخاب دیگری دارند؛ نه اجرا با مجوز شورای ارزشیابی و نظارت و نه غیاب. انتخاب آنها اجرای غیررسمی است.

هرچند این انتخاب علاوه بر اینکه در معرض احتمال برخورد قرارشان می‌دهد، خواه‌ناخواه دایره مخاطبان‌شان را هم محدود می‌کند. مهاجرت و وانهادن همه آن‌چه در طول سالیان متمادی ساخته شده بود و ساختن از نو در کشوری دیگر هم انتخاب گروه دیگر را شکل داده است.  

مسئله‌ای از دیروز تا امروز

چالش اخلاقی شکل‌گرفته و انتخاب‌های رخ‌داده را در شرایط کنونی درنهایت می‌توان این‌طور تفسیر کرد که در تمام این سال‌ها  ـ چه پیش از انقلاب، چه پس از آن ـ زنانی بوده‌اند که برای تحقق حقوق اولیه خود در جامعه‌ای که چه بپذیریم و چه نپذیریم، تمایلات مردسالارانه آن قابل کتمان نیست، ایستادگی کرده‌اند. این ایستادگی در بسیاری از موارد موجب ایجاد خطرات و محدودیت‌هایی هم برای آنها شده است و اتفاقات سال ۱۴۰۱ نیز یکی از بزنگاه‌های تجلی این مسئله بود؛ آن‌جایی که بخشی از زنان به‌رغم همه فشار‌های یک جامعه مردسالار و با وجود پیش‌بینی تبعات بیان مطالبات‌شان، پرسشی را پیش روی جامعه ازجمله اهالی تئاتر قرار دادند.

پرسشی از این قرار که تئاتر کِی و کجا قرار است کنار این مطالبات بایستد؟ آیا قرار است همچنان با چشمانی بسته با این ایستادگی تاریخی مواجه شود و به روال سابق ادامه دهد؟ یا می‌تواند سرانجام جایی برای خود در دل جامعه پیدا کند؟ اگر قرار بر طرح ذات‌گرایانه این سوال باشد، باید پرسید آیا اهالی تئاتر اساساً وظیفه و تعهدی بر دوش خود احساس می‌کنند یا خیر؟

آیا قائل به این مسئله هستند که هنر تئاتر ایجادکننده رابطه‌ای دوسویه میان اهالی این هنر با جامعه است یا خیر؟ اگر پاسخ به این سوالات مثبت است، آیا منطقی است که اهالی تئاتر اتفاقات رخ‌داده را نادیده بیانگارند و با فرض به ثمر رساندن ایده؛ «لزوم روشن ماندن چراغ تئاتر»، همچنان مانند سابق به کار خود بپردازند؟

قرار گرفتن این سوالات بی‌پاسخ در کنار مسئله امروز، دیروز و احتمالاً فردای تئاتر ایران، «سانسور»، مسئله‌ای که مطرح‌شدن دوباره آن این‌بار از زبان بهرام بیضایی در «نشست تئاتر امروز ایران در چهارمین جشن هنر شیراز» به یادمان می‌آورد که به‌قول او سانسور در تئاتر همواره نه‌فقط توسط دولت که به‌صورتی بی‌شکل نیز عملی شده است.

سانسوری بی‌شکل که قانونی بر آن حکفرما نیست و به همه صورت‌ها ظاهر می‌شود و مادامی که تئاتر را به بازتابی محافظه‌کارانه و توأم با احتیاط مطالبات بخشی از جامعه با رعایت موازین «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» ازیک‌سو و سخن گفتن از ایده‌های رهایی‌بخش در محافل خصوصی ازسوی‌دیگر تبدیل سازد، کاری از پیش نخواهد برد.

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • هنری که لاکچری شده!
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ